Jak znaleźć pracę biurową za granicą?

Praca za granicą kojarzy się z rozmaitymi zajęciami fizycznymi. Coraz więcej Polaków decydujących się na emigrację zarobkową znajduje jednak zatrudnienie w różnego rodzaju biurach. Zastanawiasz się, jak znaleźć pracę biurową za granicą? Zapoznaj się z naszym poradnikiem.

Praca biurowa za granicą, czyli jaka?

Praca biurowa to bardzo szerokie pojęcie. Obejmuje różnego rodzaju zawody związane z wysiłkiem umysłowym: od prostych i rutynowych czynności do twórczych prac o dużym stopniu odpowiedzialności. W praktyce pod pojęciem pracy biurowej za granicą kryją się najczęściej stanowiska w administracji, marketingu oraz przy koordynacji projektów. Zagraniczni pracodawcy poszukują między innymi koordynatorów pracowników fizycznych, w tym w przedsiębiorstwach, w których pracuje dużo Polaków. Oferty dotyczą najczęściej pracy na stałe, ale na znalezienie zatrudnienia mogą liczyć także osoby poszukujące krótkoterminowego zajęcia. Mowa tu między innymi o koordynowaniu pracy pracowników sezonowych.

Jakie umiejętności warto mieć, aby znaleźć pracę biurową za granicą?

Aby podjąć pracę biurową za granicą, trzeba przede wszystkim znać język obowiązujący w danym kraju. Najlepiej, jeśli jego znajomość jest poparta certyfikatem. Pracodawcy wymagają również umiejętności obsługi programów biurowych: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych czy kreatorów prezentacji. Na niektórych stanowiskach niezbędne jest prawo jazdy, a czasami także własny samochód. Oferty pracy za granicą dla pracowników biurowych zawierają także informacje o pożądanych umiejętnościach miękkich. Idealny kandydat powinien cechować się odpowiedzialnością, samodzielnością, umiejętnością pracy w grupie i pod presją czasu oraz odpornością na stres.

Pomoc agencji pośrednictwa pracy w poszukiwaniu pracy biurowej za granicą

Jeśli chcesz znaleźć dobrą pracę biurową za granicą, zachęcamy Cię do skorzystania z pomocy naszej agencji pośrednictwa pracy. Napisz lub zadzwoń do nas, a po krótkiej rozmowie przedstawimy Ci oferty pasujące do Twoich umiejętności i oczekiwań. Jeśli w danym momencie nie będziemy mogli Ci takich zaproponować, poprosimy Cię o pozostawienie CV i danych kontaktowych – odezwiemy się do Ciebie w chwili pojawienia się odpowiedniego ogłoszenia. To jednak nie wszystkie usługi, jakie zapewniamy. Pomożemy Ci również w stworzeniu dokumentów aplikacyjnych i przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej. Zajmiemy się także przetłumaczeniem niezbędnych dokumentów.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług? Jesteśmy legalnie działającą agencją, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia (KRAZ). Ponadto szczegółowo weryfikujemy pracodawców, którzy korzystają z naszych usług. Dzięki temu decydując się na współpracę z naszą agencją, możesz mieć gwarancję, że praca będzie legalna, a warunki zatrudnienia zgodne z przedstawionymi w ogłoszeniu.